Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Påskhelgen

Publicerad 2012-04-08 10:02:53 i Festligheter

Igår firade vi påskafton med grillade revbinspjäll, majskolvar och sparris vilket blev underbart gott. Mormor hade också fina påskpresenter med sig till oss allihop och av Alvin fick hon en fin påskteckning. Alvin hade som vanligt feber men godis och grillat slank ner bra ändå. Medicinen har varit svår att få i så därför de dåliga resultaten tror jag. Alvin spyr nämligen upp den då den är så äcklig. Nu blandar vi i den i något sött då den är söt i sig och då får han i sig hela mängden. Hoppas han hinner bli frisk till förskolan börjar igen. Idag ska mormor vara barnvakt/hundvakt så mamma och pappa får käka på resturang, trevligt värre! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela