Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Mera paket!

Publicerad 2012-04-16 09:07:49 i Barnen <3

Här hemma slås det in paket igen. Eftersom att det är en hel del paket som ska slås in så tar jag lite i taget. Nu är det bara en månad kvar tills stora grabben blir 3. Muggar, talrikar, servetter och bestik har köpts in i snygga mönster och färger med. Det roligaste ska ändå bli att få ge dom alla leksaker vi köpt och få se minnen, glädjen och lyckan över allt skoj de ska få. Milo fyller ju två månader senare så han får ju vänta ett tag till på sina paket men några kommer även han få när Alvin fyller då jag har köpt en del gemensamma också. Nu ska vi snart ut och leka i parken med kompisarna, tjingeling!

Kommentarer

Postat av: Trivsamma förändringar

Publicerad 2012-04-16 13:32:24

Mysigt med kommande födelsedagar!

Förstår att det måste vara kul att se när de får nya leksaker och annat som de blir väldigt glada för!



Ha en fin dag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela