Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Meeting the girls

Publicerad 2012-04-05 16:43:42 i Familjeliv

Idag har mormor och moster kommit på besök och träffat våra söta påskgubbar. De skulle komma med godis imorgon istället för idag och det gick Alvin fint med på (måste ha varit febern!). Idag har vi inte bara klätt ut oss utan vi har också målat ägg. Alvin tyckte det var jätte kul och vill nu måla ägg hela tiden. Mysigt det är med påsk! Nu är jag påväg för att träffa tjejorna på stan. Det var ett tag sedan man lämnade kidsen för att träffa tjejorna själv. Hmm det var väl i noveber sist kan jag tänka mig. Det vill säga att det behövs fler sådanna träffar! Nu ska jag njuta av min lediga tid. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela