Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Medicinering

Publicerad 2012-04-24 14:08:49 i Barnen <3

Efter läkarbesöket med diverse provtagningar hade Alvin inget virus utan det var bakterier denna gång enligt testerna. Läkaren såg att han var röd och irriterad i både halsen och ena örat. Dock ville dom att den höga febern skulle ta död på den elaka bakterien trots att det var 4de dagen med hög feber. Milo hade däremot öroninflamation på vänster öra. Med tre dagars penillinkur skulle han må bra igen så till helgen ska vi vara friska. Bara vänta och se men med våran otur så vågar man knappas hoppas. :/ Ute skiner iallafall solen så under två långa promenader har vi hunnit njuta av den, det var ett tag sedan. Nu ska även tvätten få "njuta" av solen på baksidan. Det bästa med sommaren är nästan att man kan hänga ut kläderna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela