Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Långfredagen

Publicerad 2012-04-07 09:45:46 i Festligheter

Igår fick Alvin medicin mot öroninflamationen vilket gjorde att febern gick ner och Alvin mådde mycket bättre. Vi kom alltså iväg till lokalen där vi hade påskfirande med min pappas sida av släkten. Alvin fick påskgodis och sprang och busade och sa själv att han hade kul och att han tyckte om maten och godiset. Mamma och pappa tyckte också det var roligt att komma iväg och snacka och ha det trevligt med en massa nära och kära. Barnen blev trötta och ville hem och sova vid nio men det tog ett tag att varva ner så vid tio snarkades det gott här hemma. Idag blir det påskafton hos oss igen nu med min mamma och syster. Trevlig påsk!

Kommentarer

Postat av: ★ Katta - Mamma till Bell, Mell & Nova ★

Publicerad 2012-04-07 20:04:52

Glad påsk! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela