Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Jag älskar dig!

Publicerad 2012-04-03 11:57:37 i Alvin <3

Detta säger min stora grabb till sin familj flera gånger om dagen. Han är så härlig, mysig och kärleksfull. Alvin möter en alltid i dörren med en stor kram och iband också en puss. Vi pratar om vad vi gjort och sedan säger han alltid "Jag älskar dig mamma" då svarar jag självklart med att jag älskar dig med, då säger han med huvudet på sne och en djup blick "jag tycker om dig" vilket han förstärker med ännu en kram, denna gång lite extra hårt och gärna med ihopknipta ögon så man verkligen känner/ser att han menar det. Ibland från igenstans när familjen är samlad säger han "jag älskar er allihopa"! med en sådär högre och ljusare ton och tittar glatt på oss som svarar att vi allihop älskar honom med. Älskade pojke! <

Kommentarer

Postat av: Jennie - kreativ och pysslig mamma åt Malva

Publicerad 2012-04-03 14:56:17

sv: Vet inte, någon sort av ett förkyldningsvirus. Men det börjar bli bättre :) idag vaknade hon upp som en helt annan tjej men inte tillbaka till sitt vanliga jag, men hon är på bättringsvägarna!



Åh vilken gullig pojk, längtar tills man får höras det för första gången att sitt barn älskar en :) <3

Postat av: Helena

Publicerad 2012-04-04 11:31:38

Underbara Alvin, så söt och rar han är! Vi får också höra dessa härliga ord, men numer "bara" vid läggdags. Men vad det värmer i hjärtat <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela