Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Skogspromenad

Publicerad 2012-04-21 12:26:58 i Allmänt

img_20120421_121 (MMS)

Imorse sken solen trots att det skulle vara dåligt väder idag så då gav vi oss självklart ut på promenad. Mamma, syran och jag tog med oss hundarna till skogen som var hur lerig och blöt som hellst. Jag behöver väll knappast säga att hundarna fick sig ett bad när vi kom hem? Trots lera och vatten var det skönt att komma ut lite. Fina blommor hade blommat i skogen och fåglarba kvittrade vackert. Ekorrarna låg nog fortfarande och sov för annars brukkar det krylla av dom där vi går. Nu är det mulet och tråkigt igen ute. Ikväll hade vi tänkt grilla men det ska ju regna så.vi får se hur det blir med den saken. Trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela