Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Försöka duger

Publicerad 2012-04-11 08:50:56 i Milo <3

Lille Milo har en vilja till tusen och ska bara gå, ovansätt om han kan eller inte. Han tränar hela tiden på att släppa taget och stå själv för några sekunder. Han är rätt duktig på det nu faktiskt. Han har länge släppt taget från vardagsrumsbordet för att gå till soffan tex. Det handlar bara om ett steg han då måste ta själv utan att hålla sig i men ändå. Han är jätte duktig tycker jag om man tänker på hans låga ålder (8 månader). Nu har han även börjat släppa taget och försökt gå efter han släppt min hand. Han är så rolig och tuff min lille skit. Alvin tränade länge (från 7 månader) och blev så stadig att när han släppte taget och gick själv (vid 12 månader) tog han flera steg och gick i princip på heltid efter det. Men Milo han har inte tid att vänta verkar det som. Han måste ju hinna ifatt brorsan ju, då måste man sätta lite fart! :-)

Kommentarer

Postat av: Thess (mamma till Joline & Douglas)

Publicerad 2012-04-11 09:49:56

Halkade in på din blogg av en slump... Ni bor oxå här i klocket va?

har för mig att jag sett dig/er gå förbi här där vi bor på Torsten.



//Thess

Postat av: Thess

Publicerad 2012-04-11 13:15:21

Tack :)

Ja det kanske du har, vi har varit ute några ggr då ni gått förbi.

Vi är ganska nyinflyttade, flyttade hit från vilbergen i höstas, ni då...har ni bott här länge?

Jag själv är uppväxt här i klocket.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela