Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

En utedag hos kompisarna

Publicerad 2012-04-16 15:00:00 i Familjeliv

Efter att ha slagit in paket tog jag pojkarna med ut för bus hos kompisarna. Vi var först ute på gården och busade, klättrade och gungade tills minstingarna fick för sig att göra ifrån sig lite så det var bara för oss att gå in och byta blöja. Först Milo sen var det Tyras tur. Alvin hade bråttom in till kompisarna som hade så roliga leksaker så.vi stannade där istället för att gå ut igen. De har ju allt man behöver på baksidan ändå. Alvin och Ebba hade fullt upp att hlppa i stuttsmattan medan vi andra njöt av solen i en solstol. Härliga dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela