Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Sjukstuga

Publicerad 2011-09-07 11:45:38 i Familjeliv

Även denna dag är Alvin hemma från förskolan. Hans förkylning har blivit värre och hostan lika så. Nöjd är väl Alvin för det. Han har ju inte gillat alls att jag har lämat honom på fsk medans jag går hem och myser med lillebrorsan. Han har faktiskt tyckt det har varit jätte jobbigt och gjort stora demostrationer för att visa sitt missnöje. Även imorgon kommer han vara hemma från fsk men nästa vecka måste han gå (om han är frisk vill säga). I dessa sjukdagar har vi bara myst i soffan med en massa tecknade filmer. Milo har mest legat i babygymet och babblat, han gör det ofta nu, babblar alltså. Alvin tycker om att underhålla honom med olika "titt ut" lekar och olika miner. Både Alvin och jag tycker att det är jätte roligt att Milo är mer vaken om dagarna nu och har jätte roligt ihop.




Kommentarer

Postat av: teessan

Publicerad 2011-09-07 21:16:05

vad fint du har fott det på bloggen ..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela