Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Pimpad vagn!

Publicerad 2011-09-20 08:05:00 i Allmänt

img_1415 (MMS)

Var inne på "Mitt lilla kryp in" i Knäppingsborg (barnaffär) igår för att handla lite till barnen. Var mest ute efter en tuggring till Milo då han har börjat tugga så dant på mitt finger men det slutade med att jag kom ut därifrån med en pimpad vagn! Milo fick ju finaste filten av märket "Elodie Details" av Jennie som Milo har i vagnen som vi bara älskar. Hittade då i butiken en madrass i samma märke och mönster som man satte fast i vagnen som jag bara var tvungen att ha. Och vilken skillnad det gjorde på vagnen. Nu är den både mjuk, skön och snygg! Alvin tycker iallafall jätte mycket om den och innan han sätter sig säger han "Min filt"! :)

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2011-09-20 08:35:51

Sen, eller ja jag har gått ner ca 11kg sen gravidititeten.

MEN, på bilden vägde jag ännu mindre, 15kg mindre... :P

Typ dit vill jag!!

Kikade på massa bilder sen längre tillbaka i bloggen. Man blir så peppad av att se att man FAKTISKT har varit smal tidigare, kanske att man lyckas någorlunda.

Jag tränar på friskis och i gym :)

Postat av: Jennie

Publicerad 2011-09-20 11:02:02

Snyggt det blev! =) Kul att ni gillade mönstret.. kram

Postat av: teessan

Publicerad 2011-09-20 12:00:40

vad rolgit att han vart nöjd med det ni köpte till vagnen. jo men nästa veckan låter ju bra. måndag eller fredag kan vi ju ta för jag slutar 11.10 så jag behöver bara lite tid på mig att ta mig till vilbergen och hämta olivia och sen ditt vi sak mötas. Jo tror med att det vart ett bra beslut. nu kan man ta det lungt o villa upp isg för man vet ju o har hört av andra att det kommer var fult upp sedan.

Postat av: Lina

Publicerad 2011-09-20 19:42:43

Fin fint. Jag är med sugen på en dyna till vagen

Postat av: i min lilla lilla värld

Publicerad 2011-09-20 21:41:26

Du trivs alltså med din P&T?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela