Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Fotobok

Publicerad 2011-09-08 09:12:00 i Milo <3

Här om dagen satt jag och Richard och gjorde en fotobok på smart photo. Det fick bli en "välkommen till världen Milo" bok. Vi gjorde ju en fotobok som fick heta "Alvins förlossningshistoria" till Alvin så det var ju klart att Milo också skulle få en. Anledningen till att det blev en förlossninghistoria till Alvin och en välkommen till världen till Milo var att vi låg på sjukhuset  (neo) med Alvin i 9 dagar där han låg i värmedyna och blev matad med sond då han var för tidig född. Där finns det alltså en lång historia med många foton och det gör det inte med Milo då vi bara var inne på BB i 2 dagar. Det blev alltså mest en massa bebisfoton i hans bok.

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2011-09-08 10:13:20

Javisst gjorde det :) hur äre allt med dig då? Kram

Postat av: Jessica & Alma

Publicerad 2011-09-08 11:40:03

så fin, vart har ni fixat den

Postat av: Jennie

Publicerad 2011-09-08 13:54:54

Vilken fin bok till Milo!

Jag vill också göra en sån, men jag har gjort "egna" böcker och klistrat in foton själv. en bok som heter "Leons första år"

Börjar ni bli friska? Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela