Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Ett klipp!

Publicerad 2011-09-15 09:01:00 i Tips

Skulle om jag vågade klippa av mig håret. Tänk er axellångt eller ännu kortare hår, kanske rött med stora lockar? Eftersom jag har långt hår väger det ju lite mer vilket gör att mina lockar dras ut och blir då mindre. Lockarna blir alltså mycket finare ifall jag skulle klippa av mig håret som många kändisar gör just nu. Rött är också färgen du ska ha på håret om du vill vara inne i höst, passar hösten perfekt tycker jag. Det är alltså nya inne grejen, dagens look är alltså en kortklippt frisyr helst i rött!

Jag i en kort frisyr fixad på easyHairStyler.se


Haha Snyggve jag! =)

Kommentarer

Postat av: teessan

Publicerad 2011-09-15 09:19:38

jo dom har öf där med..

Postat av: emma

Publicerad 2011-09-15 12:50:52

Javisst var dom :)



Det blåste hemskt igår. och idag regn, ni då?

Postat av: Emelie - Mamman som älskar vitt

Publicerad 2011-09-15 13:19:39

Ja exakt, rosa GOD gröt :)

ska lägga upp recept under dagen.

Ha en fin dag!

Postat av: Lina

Publicerad 2011-09-15 19:01:43

Kör bara! ;)

Postat av: Jessica & Alma

Publicerad 2011-09-15 21:50:14

jag har haft långt hår å de har åkt av så skönt.

blir nog bara familj å någon vän kanske, vi har rätt stora familjer men sen är frågan om alla kommer...

resten diskuterar vi än

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela