Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Dagens BVC besök

Publicerad 2011-09-09 13:07:33 i Milo <3

Idag drog jag med mig båda barnen till BVC. Milo hade nämligen tid för vägning och mätning idag. Han hade växt fin, fint och kurvan följer han exemplariskt. Nu väger min lilla Milo 4730 g och är 58 cm lång. Han har alltså gått upp 1 1/2 kg sen födseln och växt 10 cm. Passade också på att väga Alvin när vi ändå var där som vägde 11, 5 kg.

(På BVC)


Det bästa Milo vet är att ligga i gymet och babbla och babblar man tillbaka så kan man få sig ett leende. Det är helt underbart härligt att höra och se honom så glad!

(I gymet)


Vi passade också på att hälsa på morfar på minneslunden. Där gav Alvin morfar en fin blombukett vi plockade på vägen dit.

(På minneslunden)

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2011-09-09 13:45:46

Skönt :)



Ja jag håller med så tråkigt at det gör det.



kram

Postat av: emma

Publicerad 2011-09-09 13:45:54

Och bra här med :)

Postat av: Emelie

Publicerad 2011-09-09 23:16:56

Hej! Jag trivs superbra på friskis. Där finns ngt för alla

Postat av: Emelie

Publicerad 2011-09-09 23:18:46

Blev ngt fel! Jag trivs superbra på friskis. Där finns ngt för alla. Mkt pass att välja mellan o bra gym. Blandade åldrar och både tjejer & killar : ) Man känner sig "hemma" där : ))

Postat av: teessan

Publicerad 2011-09-10 09:14:33

känner du att du räcker till nu när du har två små o dom vart hemme hela veckan med dom själv.

Postat av: Jessica & Alma

Publicerad 2011-09-11 17:39:14

det är så underbart när de ligger å snackar. Alma ligger å ler ibland åt djuren som hänger i gymmet, så himla roligt att se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela