Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Ännu en dag i Vasaparken

Publicerad 2011-09-30 14:23:17 i Allmänt

Denna dag var även den jätte fin med sol och värme, en härlig sommar dag. Vi bestämde oss då för att spendera den i Vasaparken igen, andra gången denna vecka och även förra fredagen spenderades där. Alvins kompisar Milou, Wilma, Elias, Elsa och såklart lillebrorsan var också där och busade. Efter lekstunden i parken blev det att luncha på McDonalds och eftermiddagen spenderas nu med moster med läsk och godis = fredagsmys! Till kvällen blir det grillat och hyrfilm när pappa kommer hem. <3

Kommentarer

Postat av: Helenas Hem -mamma till 5 i dec

Publicerad 2011-09-30 16:22:41

Det är helt underbart väder vi har!!!

Grillat och hyrfilm låter toppen -hoppas att ni får det bra

KRAM

Postat av: teessan

Publicerad 2011-09-30 20:21:48

Ja du dom är bekvema både min och olivias skor. hon vill så gärna ha dom nu men jag tycker det har vart för varmt nu tycker jag ..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela