Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

11 September

Publicerad 2011-09-11 11:54:03 i Sarah talar

Idag är det 10 hela år sedan terrorattentaten mot tvillingtornen i New york som dödade 3000 människor ägde rum. USA svarade med att attackera tillbaka. Sedan spred sig terrorn över världen. Hade det gjort det om inte USA hade svarat tillbaka? Om de hade tänkt annorlunda vad hade hänt då? Hade vi haft lika många självmordsbombare världen över då? Den 11 September för 10 år sedan åkte jag till skolan där alla pratade om vad som hänt. Vi var alla som i chock då man förstod att så många hade dött av vadå egentligen? Två plan som hade störtat in i tornen frivilligt? Hur kunde man göra något sådant? Man hade aldrig hört talas om något liknande förut! Man tänkte på alla stackars människor som förlorat eller letade efter sina nära och kära? Usch vilken mörk dag det var. Hoppas aldrig något liknande någonsin kommer hända igen.

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2011-09-11 16:50:35

Vilken fin header du har fått på din blogg. Tummen upp till dom små söttrollen.

Vad har ni för planer imorgon eftermiddag? Jag hämtar Leon på dagis vid kl 15.00, tänkte om vi skulle komma förbi hos er på en lek & fikastund?



Kram från mig och Leonbus

Postat av: Jennie

Publicerad 2011-09-11 17:47:17

Jippi äntligen en dag (änsålänge..peppar peppar) som passar oss båda. Rekord god damn it!!

Haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela