Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

V.I.P

Publicerad 2011-10-28 11:18:54 i Shopping

Imorse åkte jag och syrran till H&M där de hade frukostbjudning, 20% klubbrabatt på hela köpet och andra rea-erbjudanden. Det blev en hel del till hela familjen kan jag säga.

Meningen var eftersom Richard är ledig idag att de skulle möta upp oss när resterande butiker öppnade men barnen hade vaknat upp med hög feber och var rejält förkylda. Jag som trodde de var på bättringsvägen. Skit oxå! Vi som skulle åka till badhuset och spendera dagen där med bus och skoj.

I helgen skulle vi på två kalas men det är bara att ställa in allt. Det blir en helg med bra film och massa gott i magen istället.

 

Kommentarer

Postat av: i min lilla lilla värld

Publicerad 2011-10-28 14:53:12

Jo, Wilda var ju allergisk mot ägg. Kan ju vara det, men tycker det borde visa sig på nåt annat sätt isf

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela