Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Trist väder

Publicerad 2011-10-17 11:17:09 i Allmänt

Gud vad man är beroende av vädret alltså! Är det soligt och fint blir man genast på bra humör, man blir glad o lycklig och får genast mycket energi till att hitta på en massa skoj. Man orkar liksom mer.

Idag är det dock en sådan där grå och trist dag. När vi vaknade i morse var det dimma ute och 3 grader, rätt ruggigt alltså. Det blev att spendera morgonen inne med andra ord. Efter frukosten målade vi lite och sedan spelade vi tv-spel (super Mario) och nu satte jag på en barnfilm (smurfarna) så jag kan börja med lunchen. Sen blir det iallafall att ta en skogspromenad och leka lite på gården.

I helgen var vi mycket ute i det fina vädret och lekte både i skogen och på gården. Får hoppas veckan blir lika fin.

Kommentarer

Postat av: teessan

Publicerad 2011-10-17 18:15:26

jag förstår och håller helt med dig om vädret.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela