Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Kommentarer

Postat av: tessan

Publicerad 2011-10-29 17:07:55

vad fint...

Postat av: malin

Publicerad 2011-10-29 19:40:26

Vilken härlig färg :)

Postat av: Jennie

Publicerad 2011-10-29 19:48:17

SNYGGT!! Sådär ska jag med göra men tyvärr hade ja bara bokat klipp då o inte färgning... Ja vill dock bli något mörkare än va ditt röda är. Men snyggt blev det iaf :)

Postat av: Angelica

Publicerad 2011-10-29 21:12:12

Riktigt fint, passar dina färger jättebra :-)

Jag skulle också vilja göra nån drastisk förändring, men vågar jag?

Du är modig du och det blev peeerfeekt!

Mys lördagen! Kram

Postat av: Angelica

Publicerad 2011-10-29 22:30:09

Ja du gör vi de? När vi vänta Gustaf och inte visste att det skulle bli en han, ( jag va hundra på att det a en tjej till) sa Henka att man ska ha tre barn,, alla har de, minst :-) men nu när han fick sitt blivande fotbollsprofs så verkar han nöjd, just nu iallafall ;-) hihi!

Men häromdagen skojja jag om att skaffa en till bara för att se vad han sa, ja älskling men inte just nu fick jag till svar, så det blir nog säkert en knodd till, men när? Det vet man aldrig ;-)

Du föresten, vart bor ni? Är du kvar iKlockaretorpet?

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela