Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Milo 3 månader!

Publicerad 2011-10-22 22:31:27 i Milo <3

Nu ikväll blev min älskade lilla Milo 3 månader gammal! Tänk vad fort tiden går. Milo har vuxit och blivit så stor om man jämför mot hur han var som nyfödd. De första månaderna i livet utvecklas de ju helt otroligt snabbt. Milo är så pigg, vaken och med nu. Hans personlighet är så härlig då han är så lugn och glad näst intill jämt. Hans humor är helt underbar och vi skrattar mycket tillsammans. Milo har börjat greppa ganska duktigt nu och så har han börjat åla. Jo det är sant! När vi lagt honom i babygymet så kan han ligga med halva kroppen utanför på bara några minuter. Nu går det verkligen undan här hemma!

Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2011-10-23 09:16:19

Sicken sötnos ;) Väldigt lik storebror minsann!

Ha en mysig söndag! KRAM

Postat av: ★ Katta- Mamma till Bell, Melvin & Nova ★

Publicerad 2011-10-25 11:33:34

Jätte söt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela