Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Lilla Milo

Publicerad 2011-10-24 16:34:56 i Milo <3

Efter vaccinationen har Milo nästan sovit hela dagen. Känner att han är lite varm, inte direkt feber dock. Han är inte speciellt gnällig och verkar inte heller ha speciell ont vid sticken. Det är en tålig liten pojke den där Milo.

Alvin hade 38 grader efter hans tre månadersprutor och var lite hängig och kanske lite mer gnällig än vanligt, ingen speciellt märkbart dock om jag minns rätt.

Får hoppas det inte blir värre ikväll bara. Lite skönt att vi inte ska i väg till öppna förskolan imorgon då det blir två träffar nästa vecka istället så Milo får ännu en vilodag. Det kan hela familjen behöva då vi fortfarande är förkylda.

 

Kommentarer

Postat av: Jessica & Alma

Publicerad 2011-10-24 18:09:35

hoppas ni slipper febern. det gjorde Alma som tur va. Hon blev med väldigt trött.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela