Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Kkkkkalt!

Publicerad 2011-10-12 09:19:58 i Allmänt

Shit så kalt det var i morse när vi lämnade Alvin på förskolan. Det var bara dryga 4 grader ute, nu är verkligen vintern på gång. Idag fick jag ta på Alvin en massa ytterkläder och varma skor då de är ute hela dagarna på förskolan och idag skulle dom till skogen. Milo fick jag också ta på en massa varma kläder så han knappt syntes i vagnen. Mammas gull!

Nu ska jag och Milo passa på och ta en sväng på stan och kolla på lite varmare ytterkläder till vår kommande vinter. Skorna är redan fixade för de klickade jag hem från Ellos igår.

Kommentarer

Postat av: teessan

Publicerad 2011-10-12 19:41:25

vad sött han är inpakad som ett paket.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela