Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Hörseltest

Publicerad 2011-10-27 10:17:08 i Milo <3

Tidigt i morse när det fortfarande var mörkt ute (gäsp!) åkte jag med Milo till sjukhuset. Det var äntligen dags för Milos hörseltest. Kallelsen vi fick när Milo var nyfödd kunde vi inte gå på då Alvin var hemma från förskolan pga förkylning. De skulle komma en ny tid i brevlådan vilket aldrig kom så vi fick ringa och ta en tid idag. Hörseltestet klarade han btw galant! Milo bara skratta och stoja med tanten som tyckte han var super härlig.

Nu ska jag åka och hämta den stora charmören också!

 

Kommentarer

Postat av: Josse

Publicerad 2011-10-27 21:56:01

Kikar in. Fin härlig blogg:)

Postat av: sanna -saos.blogg.se

Publicerad 2011-10-27 22:40:24

svar javisst var den! :)

jotack bara bra, själv?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela