Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Gekås, Ullared

Publicerad 2011-10-25 14:42:17 i Shopping

Det blev en hel påse från Gekås, Ullared i helgen. Allt till våra kära barn såklart. Till Alvin blev det mest ytterkläder så som en vinteroverall att ha på förskolan och ett fodrat regnställ till våren. Han fick också bl.a. en sittring till toaletten och två mjukis dresser. Milo fick också två mjukis dresser, nappar, nappflaska, pyjamas, dregelhaklappar mm. Ska spara en del till julklappar. Tycker det är så kul med en massa paket runt granen. -mys! Tack kära mor och syster för hjälpen!
image descriptionimage descriptionimage description

Kommentarer

Postat av: tessan

Publicerad 2011-10-25 17:27:29

o jag längtar ditt jag med sak ju ditt nästa torsdag o det pirar i hela kropen hoppas jag kommer hitta en del till våran töss. hon behöver ju en hel del nyt.

Postat av: Mia 19år - Mamma till William och Marcus

Publicerad 2011-10-25 23:17:53

Sv. Hehe samma här! Ska bli riktigt kul att köra igång igen! :D.



Jodå de är bra med oss, dock har jag fått världens förkylning, men hoppas de går över fort så jag kan dra mig till gymmet och slipper skjuta upp de ännu mera. haha.



Kram Mia

Postat av: Jennie - Mamma till Malva

Publicerad 2011-10-29 09:42:42

sv: Ja det var det värsta som har hänt oss, så nu går vi och oroar oss för att det ska ske flera gåner. det har redan skett en gång till men det löste sig ganska fort nu när man vet hur man ska göra..



Åh Ullared, dit ska jag om 2 veckor :) Hur mycket handlade du för? jag oroar mig att jag har för lite med mig :/ men ska ju dit igen i januarie så..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela