Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Dagens planering

Publicerad 2011-10-19 09:00:56 i Allmänt

Nu är Alvin lämnad på förskolan där de skulle ut i skogen och leka, dagens power walk är avklarad, hunden är rastad och snart drar jag och Milo till stan för att luncha med "tant Malin". En del shopping hinner vi nog också klämma in. Richards och min bröllopsdag (31/10) börjar närma sig så något fint vill man väl ge sin man då. Hittar jag något annat skoj lägger jag självklart upp det på bloggen i em/kväll!

Kommentarer

Postat av: teessan

Publicerad 2011-10-19 16:54:26

tänk vad tiden går fort. 1 år ha rni vart gifta hur känns det? är det någon skilnad

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela