Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Dagens besök

Publicerad 2011-10-03 17:23:00 i Allmänt

Idag kom ju som sagt tant Malin på besök. Vi tog en lång skogspromenad med hunden och barnen i vagnen. Solen visade sig i bland och lös så vackert på de färgglada löven som fanns både på träden och backen. Det är så vackert med höst tycker jag.

Malin hade med sig en liten överraskning till oss. En vas vi fick när Alvin föddes med namn och födelsedatum. Nu hade hon även skrivit in Milos namn och födelsedatum. Det var verkligen en fin sak att ge bort tycker jag. Vasen är lätt bland det finaste jag har. Får tacka så mycket igen!

Kommentarer

Postat av: i min lilla lilla värld

Publicerad 2011-10-04 12:26:37

Va fint =)

Postat av: teessan

Publicerad 2011-10-04 14:03:33

den var väligt fin.. hoppas eran dag vart bra sedan tråkigt att hon inte kunde föra gågn.

Postat av: malin

Publicerad 2011-10-05 23:35:08

Varsegod. kul att du tycker Om den :)

Postat av: Stolt mamma till två

Publicerad 2011-10-06 15:11:34

Tack, det gjorde jag verkligen! :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela