Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Bus och mera bus

Publicerad 2011-10-03 09:27:53 i Allmänt

Igår eftermiddag till kvällen var vi nere i parken och busade och pratade lite skit med våra vänner några gator bort. Alvin hade jätte kul med Ebba och Tyra, de gungade, åkte kana och grävde i sandlådan.

Idag vaknade vi dock upp förkylda. Jag och Richard är täppta i näsan och Alvins näsa rinner. Tycker jag börjar känna av halsen lite med. Det vore ju jätte olyckligt om vi blev sjuka nu. Idag kommer nämligen tant Malin hit på fika och promenad, imorgon är det första träffen på föräldrargruppen på fm och på kvällen är det föräldrarmöte på Alvins förskola och på onsdag ska Alvin fotograferas på förskolan.

Hur ska detta gå? Får dricka citronvatten/te och försöka hålla oss inomhus och inte träffa så många barn som kan bära virus. Kan det hjälpa tro? Tror nog det är för sen iallafall...

Kommentarer

Postat av: Rövarmamman

Publicerad 2011-10-03 16:03:38



Mysigt med lek:)



Å krya på er! Lire ingefära i te mildrar lite.



Fin blogg du har:)

Postat av: Nathalie

Publicerad 2011-10-03 16:33:51

Det är nästintill omöjligt att undvika alla bakterier verkar det som. Jag tränar på Fitness24seven :) Jasså, vad roligt. Ja, det känns superskönt att komma igång med träningen igen. Speciellt nu till hösten. Kramis

Postat av: Carro

Publicerad 2011-10-03 16:46:41

Hihi, ja :)

Vill ha lite extra mysigt nu när man har barn ju :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela