Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

3 månaderskontroll

Publicerad 2011-10-24 11:30:34 i Allmänt

img_6844 (MMS)

Imorse var Alvin och jag med Milo på BVC. Där hade Milo tid för sin 3 månaderskoll. Milo fick inte bara vägas och mätas idag utan det blev också en spruta i vardera knubbislår. Det var alltså tid för 3 månaders vaccinet idag vilket gick bra. Självklart skrek han till vid sticken men sen var det bra. Alvin var ju med och trösta så då gick ju allt mycket enklare. Mammas duktiga pojkar! Vi gick också igenom smakprover för snart är det dags med puréer. Shirley vad tiden går fort! Nästa vecka blir det iallafall premier för det och det ska bli jätte kul. När Alvin var lika liten var han jätte intresserad av mat och tyckte om att testa en tesked av de mesta grönsakerna. Just nu ligger Milo och sover i vagnen sen får vi se hur han mår efter sprutorna. Mammas lilla plutt!

Kommentarer

Postat av: tessan

Publicerad 2011-10-24 12:34:59

stakare fick spruta kommer i håg hur mcyket jag led med olivia när hon vart stuken hitt o ditt.

Postat av: Angelica

Publicerad 2011-10-24 21:26:13

Stora killen, sötnos!

Jag fyller den 9 november, så om två veckor ;-)

Alltid lika kul att fyll år, hihi!

Ha en mysig kväll! Kraam

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela