Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

1 års bröllopsdag

Publicerad 2011-10-30 10:53:35 i Familjeliv

Nu på morgonen har älsklingen och jag (barnen med såklart) ätit frukost på sängen och delat ut presenter för att fira våran bröllopsdag, -Mys! Och mys är det ända som står på schemat idag. <3

Richards och min historia:

Richard och jag träffas och blev kära februari 05

Vi blir ett offentligt par 26 April 05

Vi flyttar hemifån och blir sambos 25 Mars 06

Vi åker på semester till Thailand för första gången tillsammans 17 Mars 07

Vi förlovar oss på Eköns skärgård 19 Augusti 07

Vi blir gravida i oktober 08

Vi blir en familj 25 Maj 09

Vi gifter oss 30 Oktober 10

Vi åker på smekmånad och blir gravida igen 5 Nov 10

Vi blir föräldrar igen 22 Juli 11


LOVE LIFE! <3




Kommentarer

Postat av: Arlene

Publicerad 2011-10-30 12:20:09

Stort grattis till er!! Vad fort tiden går! Kramar

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-10-30 19:10:19

vilka helt underbar bilder och vad ni har hunnit med:)



Jo det är väl så. och då vart man väl lagom förälder så det är väl därför man inte vart på något sådant party.



Ne vi gjorde inte mycket i går. vi gick ner till afären där olivia köpta lördagsgodis. så gick vi hem o så bolibompa sedan vart det sängen ..

Postat av: Lina

Publicerad 2011-10-30 20:10:58

Mysig historia ni har! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela