Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Ute i sommarstugan

Publicerad 2011-11-19 15:31:39 i Familjeliv

Denna soliga dag har vi spenderat ute i Abborreberg i stugan. Vi har frostat av kyl och frys och räfsat löv vilket har tagit oss tre timmar. Vi tog även strand promenaden till restaurangen för lite lunch.

Har aldrig sätt så mycket löv förr, är helt slut i kroppen nu. Man kan ju inte tro att det är i slutet på November alltså. Jag har knappt behövt jacka på mig. Det är fortfarande grönt här ute och änderna simmar fortfarande i vattnet. Helt otroligt vilken härlig dag!

 

 

 

Kommentarer

Postat av: TÄVLING PÅGÅR - Mamma Till Vincent&Linus

Publicerad 2011-11-19 17:49:31

va kul att du kikade in på min blogg, välkommen åter =)



super fina små grabbar du har =) ser att dina och mina grabbar är ungefär jämngamla

min Vincent är född 14 april 09 och Linus är född 7 juni 11

Kram

Postat av: tessan

Publicerad 2011-11-19 19:22:55

instämer helt. helt underbart väder har det vart. och att det snart på december kan man ju inte tro.

Postat av: malin

Publicerad 2011-11-19 23:04:35

när man krattar löv i sånt härligt v'äder så är det underbart, man njuter verkligen i solen då :) det värsta är att löven verkar föröka sig medans man krattar för dom tar aldrig slut :)

Postat av: TÄVLING PÅGÅR - Mamma Till Vincent&Linus

Publicerad 2011-11-20 09:40:57

ja precis =) la till dig på BlogLovin me skoj å följa en blogg där man har ungefär samma ålder på barnen å de bara skiljer nån månad =)



de går bara bra med två här hemma :) mer å göra men de är härligt med fullt ös hihi

har du båda barnen hemma eller bara minstingen?

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela