Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Träningskort!

Publicerad 2011-11-04 09:51:48 i Familjeliv

Igår drog jag ner till stan och skaffade mig ett träningskort på Friskis & Svettis. Nu jäklar ska det tränas, hell yah!

Just nu sitter Alvin och jag vid köksbordet och käkar frulle. Alvin bestämde att vi skulle äta ostmacka med apelsinjuice. Han bestämde också att han skulle ha skjorta på sig idag precis som pappa. Det blir det alltid om Alvin får bestämma.

Idag är det fredag mina vänner vilket betyder att det är FREDAGSMYS som gäller idag! <3

image descriptionimage descriptionimage description

Kommentarer

Postat av: i min lilla lilla värld

Publicerad 2011-11-04 13:05:15

Wihoo! Gött att höra

Postat av: Viktkamp

Publicerad 2011-11-04 14:42:11

åh vad bra =) när blir första passet? Lycka till =) Kram

Postat av: tessan

Publicerad 2011-11-04 20:27:12

är det bara pass du sak gå på eller bara gym eller både och. skönt att komma i gång.



Ja du jag vet inte riktigt hur jag vågade åka ner kan jag säga dig . jag var nervös o jag kände smärtan i kroppen mott slutet. man jag tog det in tackt och jag fukoserade på det vi skulle ha till Olivia.



Men jag kan ju säga att jag känner av foglostningen mycket i dag och jag har haft mpnga samandragningar. och haft lite förverkar. under dagen .

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela