Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Spegel, spegel på golvet där

Publicerad 2011-11-16 11:30:04 i Allmänt

img_5221 (MMS)

Spegel, spegel på golvet där säg mig vem som sötast är? MILO! Milo ligger ofta i sitt gym på mage och tränar. För några dagar sedan ställde jag fram en spegel framför honom då han gillar den lilla som hänger i gymet och gissa om han gillar den. Han sträcker sig efter den och skrattar. Det är ju verkligen skit bra träning. Han lägger också ner huvudet i backen och tar i från tårna för att få upp rumpan i vädret så han ser ut som men larv när han försöker åla iväg. Nu kommer han inte så långt bara någon meter men snart så! Det ger verkligen mycket att ligga på mage att träna, det märker vi här hemma. :-)

Kommentarer

Postat av: tessan

Publicerad 2011-11-16 13:38:56

jo vist är det konstigt att dom kan var stora då..



med Olivia gick jag upp 15. och nu har jag bara gått upp 6,5

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela