Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Oj vilken dag!

Publicerad 2011-11-26 18:55:31 i Allmänt

Helt slut sitter nu hela familjen i soffan framför filmen "polarexpressen" med lördagsgodiset i högsta hugg!

Vilken dag det blev. Prästen var sjuk, syrran som skulle sjunga var sjuk och ungarna förkylda men det blev bra tillslut i alla fall. Vi är allihopa jätte nöjda med dagen med alla nära och kära ändå. Mer om detta imorgon nu är det mys i allra högsta grad som gäller efter en fartfylld dag.

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2011-11-26 22:13:12

Oj hoppas Milo fick en fin dag trots sjukdomar o allt. Kram

Postat av: samantha

Publicerad 2011-11-27 14:13:39

just nu har jag en veckans blogg tävling på min blogg,var gärna med och tävla! http://vvilkensnygging.blogg.se/2011/november/vill-du-bli-veckans-blogg.html#comment

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela