Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

MÅLA!

Publicerad 2011-11-28 20:38:14 i Alvin <3

Måla, måla, måla, det är Alvins favoritsyssla nu för tiden. Vi har målat av hans fot och hand även Caseys tass fick plats på pappret. På fotot här försöker Alvin måla av sin egna hand så duktigt. Vi brukar även färglägga händerna/fötterna sen med vackra färger. Fingerfärg och kritor är vad vi använder här hemma när vi målar och i julklapp blir det även vanliga färgglada pennor och vattenfärg hade jag tänkt och helst vattenkritor men det verkar jag inte få tag på. Vad brukar ni använda er av hemma när ni målar med kidsen?

 

Kommentarer

Postat av: tessan

Publicerad 2011-11-29 09:42:27

hät hemma används det kritor färgpenor, fingerfärg, vattenvärg, mammas skolpenor. allt man kan få färg i från.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela