Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Lika?

Publicerad 2011-11-17 09:28:02 i Milo <3

Milo är inte alls lika lik Alvin längre. Han är mycket nättare och öronen går ut lite. Gissa hur jag såg ut som liten? -precis så!

Alvin var en liten knubbis, en kopia av sin far. Inte en människa har sagt att han är lik mig. Han fick iallafall mina lockar. :-)

Alvin är rätt olika varandra även om man kan se en del likheter med som att de är/var sådana glada bebisar. Alvin var dock mer vild än tam från första början medan Milo är mer lugn.

Nu säger fler och fler att Milo är så lik mig (som senast på öppna förskolan). Jag ser till och med mig själv i honom speciellt om man ser kort från när jag var bebis. Jag måste lägga upp kort så ni kan jämföra någon gång. Min familj ser iallafall likheten väldigt tydligt gör ni?

Kommentarer

Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Publicerad 2011-11-17 11:59:54

Jag har jättesvårt att se likheter.

Postat av: tessan

Publicerad 2011-11-17 14:54:43

vilken min men sö söt. Ja du om det är en kille eller tjej i magen vet vi inte hon frågade lite fint om det var något mer vi ville vet i går så vi hade chansen om vi hade velat veta könet. Men ingen av oss ville det. Men liten vet vi i alla fall att den är.

Postat av: Anders

Publicerad 2011-11-17 15:54:28



Hejsan,



tänkte bara tipsa om vår bloggtävling som vi anordnar borta på Seatfinders resblogg:



Seatfinders barntävling:

Skriv om bästa resmålet med barnen och vinn ett presentkort på Toys R Us.



Med vänliga hälsningar,



Anders

Postat av: Yohanna i Las Palmas

Publicerad 2011-11-17 19:35:50

Åh det där är ju så jättesvårt, att se likheter på sig själv och sina barn.

ALLA andra ser dem men inte jag själv.

Dock tycker jag nog att ni är lite lika på denna bilden. Verkligenhen brukar vara enklare.



Hälsningar

Yohanna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela