Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Julklappsshopping

Publicerad 2011-11-29 16:33:47 i Shopping

Idag kom Malin och hämtade upp mig och Milo efter Babymassagen. Vi drog till Ingelsta köpcentrum för att handla lite julklappar. För min del blev det mest julklappar på Leksakshuset där jag handlade vattenkritor, vattenfärg, pulka och en dammsugare till Alvin. Till Milo blev det lite kläder från Lager 157 av märket Lundmyr of Sweden. På H&M blev det en pyjamas till Alvin och två julklappar till kusinerna. Inte många klappar kvar nu.

 

Kommentarer

Postat av: tessan

Publicerad 2011-11-30 14:24:09

oj vad du liger i. jag har inte orkat mig ner till stan eller ingelsta för att börja julklapshandla. som tur är det ju inte december änu..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela