Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Hoppgungan är framtagen

Publicerad 2011-11-14 08:31:43 i Milo <3

Igår tog vi fram hoppgungan som Milo fick testa för första gången. Han tyckte det var roligt att snurra omkring och gungade lite grann. Vi fick se några leenden (en stor öppen mun). Får se hur rolig den är idag.

Alvin var ju en riktig hoppare och började redan när han var 4 veckor med det i våran famn. När han väl kom i hoppgungan (som man ska vänta 4 månader med) kunde han inte sluta hoppa. Han skrattade verkligen högt och älskade verkligen sin hoppgunga. Kan bara hoppas att Milo ska gilla den lika mycket (om man nu kan det).

Här har ni iallafall Alvin när han testar hoppgungan för första gången:

 

Kommentarer

Postat av: Richard

Publicerad 2011-11-14 20:03:00

Världens sötaste ungar! Duktiga hoppare båda två...



:)

Postat av: HurtMaja

Publicerad 2011-11-14 22:19:07

Vilken fin header!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela