Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Dopkort

Publicerad 2011-11-03 11:54:29 i Milo <3

Nu är dopkorten klara och skickade. Nu väntar vi bara på svar. Vi valde att ha ett mindre dop med bara de närmsta. Tyvärr är det många som inte kan komma (kanske hälften) som det ser ut nu.

Nu planerar vi vad som ska lagas och bakas till dopet. På Alvins dop bjöd vi på smörgåstårtor och jordgubbstårtor vilket gick hem rätt bra. Sen måste vi planera och handla till dukningen med vilket jag tycker är svårast, speciellt under denna årstid. Blommor går ju annars enkelt att fixa på sommaren. Får väl ha värmeljus istället eller har ni något annat förslag att komma med?

Får iallafall hoppas på en lyckad ceremoni. Alvin skötte sig ypperligt under hans dop och sov under självaste ceremonin för att sedan charmera folket på fikat istället. Nu ska det bli spännande att se hur det ska gå för vår lillebror.

Kommentarer

Postat av: Nathalie

Publicerad 2011-11-03 14:23:27

Jag har helt glömt o svara på ditt mejl som du skickade ut, men jag kan tyvärr inte komma pga. att jag jobbar den dagen :( Men hoppas ni får en superhärlig dag! Kramis

Postat av: i min lilla lilla värld

Publicerad 2011-11-03 15:02:14

Nä va sött =)



Dixie är ganska nöjd bebis, men väldigt sällskapssjuk..

Postat av: tessan

Publicerad 2011-11-03 21:59:33

vad fina dom var .. har du gjort dom själv eller bestält dom.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela