Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Dagens träningspass

Publicerad 2011-11-08 21:40:52 i Me, My self and I

Ikväll tränade jag i en av Friskis och Svettis lokaler. Det blev aerobics idag. Det kändes jätte kul och skönt att äntligen vara igång igen, som jag längtat. Nu kör vi de här roliga passen varje tisdag kl 19:00 till årsskiftet sedan hade jag tänkt att börja gyma. Hur det blir får tiden utvisa, kan ju bli att jag fortsätter med pass om jag tycker det är roligare eller ger mer eller så kör jag både och men då blir det dyrare.

Nu ska iallafall fettet bli till muskler! :-)

 

 

Kommentarer

Postat av: tessan

Publicerad 2011-11-10 14:54:04

vad roligt. att du kommer igågn .. Hoppas jag med gör det sedan och att man verkligen tar tag i det. men du kör ner i stan??



så du had emissat att jag hade kapat av mig håret. Ja jag hade ju pratat om det ett tag men många gjorde mig osäker när jag pratade om det så jag sa inget och bara gick o gjorde det. känns könt och kan tänka mig att jag inte kommer ångra det när bran nr två med kommer. känner att jag inte har den tidne jag ksuell vilja med att fixa med håret o ansiktet så då var det här en lösning.



Jo du nu är det linte långt kvar och tack för komentaren på magen. det är nästan så jag räknar ner nu . i alla fall för mig sjävl.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela