Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Bröllopsfest blev det visst!

Publicerad 2011-11-13 12:27:02 i Festligheter

När vi kommer in på middagsbjudningen ställer sig värdparet och berättar att de gift sig. Helt chockade blev vi inte men ändå det är ju stort och vilket datum också 11-11-11. Ännu en gång ett jätte stort grattis till er, ni är så fina tillsammans. Det bjöds iallafall på jätte god catering mat och så var det öppen bar. Sjukt trevligt var det verkligen. De höll festen på relax avdelningen så vi bubbla, basta och hade det gött. Det blev ju inte så sent för oss då våra älskade barn väntade på oss som haft det bra hos mormor.
image description
image description
image description
image description

Kommentarer

Postat av: Arlene

Publicerad 2011-11-13 17:30:34

nej vad kul! vem var det?

Postat av: Arlene

Publicerad 2011-11-13 20:35:37

Åh så kul! Hälsa stort grattis från oss!

Postat av: Angelica

Publicerad 2011-11-13 22:29:48

Åh va kul! Det va de vi gissade att det skulle bli ;-)

Grattis såå mycket Kristin, då är även ni man o hustru.

Underbart, fina lilla familj!

Postat av: Christin, numera Lindqvist... ;)

Publicerad 2011-11-16 16:17:41

Tack så mycket!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela