Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Babymassage och mammaträff

Publicerad 2011-11-15 15:28:02 i Milo <3

Imorse var det dags för babymassage igen. Milo och de andra bebisarna "mös" sådant när vi mammor tog hand om dom. Vi masserade ben och mage idag, vi fick där med lära oss kolikmassage. Milo börja prutta direkt när man strök magen från min vänster till höger så det fungerar verkligen.
Efter massagestunden på familjecentralen gick vi vidare till en av mammorna för lite lunch. Vi lagade till lite pasta och pastasås att smaska på medan barnen sov i barnvagnarna ute som vi hade koll på genom fönstret. Det var en mycket trevlig dag idag och snart är det min tur, undrar vad man ska bjuda 5 ammande mammor på? Förslag tas tacksamt emot.
Nu taggar jag inför kvällens träningspass!
image description
image description
image description

Kommentarer

Postat av: tessan

Publicerad 2011-11-15 17:32:57

vad trevligt o roligt ni verkar ha i hopp där du går. Kan ju hoppas att det finns några sådan bra grupper här med i vilbergen för när jag var hemma med olvia så fick man ingen information om några föräldrargrupper.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela