Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Babymassage

Publicerad 2011-11-29 14:28:45 i Milo <3

I morse var det dags för babymassagen igen. Milo ligger alltid så lugn och tittar djupt in i mina ögon och myser när vi masserar. De andra mammorna på kursen brukar säga att vi är i en liten bubbla. Nu är det bara 2 gånger kvar av 5. Efter massagen fikade vi på en av barnens doptårta som var jätte god. Tänkte också bjuda på fika någon dag. Någon som har något bra recept på fika att bjuda på?

 

 

 

Kommentarer

Postat av: tessan

Publicerad 2011-11-29 15:11:38

det ser så mysigt ut blir så avis..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela