Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Äntligen hemma!

Publicerad 2011-11-10 17:02:23 i Familjeliv

Idag lämnade pappa Alvin på förskolan. Det tycker Alvin är jätte kul. Det blir ju jätte spännande och lyxigt på något sätt då det inte händer så ofta. Milo och jag fick alltså sovmorgon idag vilket var tur då Milo var vaken mellan 5-8. Han låg och babbla och skratta, han tyckte det var roligare att busa med mamma än att sova i morse med andra ord. Det tyckte då inte mamma var lika kul.

Eftersom vädret var så fint gick vi ut och gick, vi hamnade visst på stan igen. Kappahl hade 30% rabatt så jag fick 1 par byxor, 1 body och en tröja för 200 kr. Det gillas kan jag säga!

Efter shoppingturen var det bara att hämta upp junior på förskolan där han haft vattenlek idag. Vi begav oss direkt hem till mormor för en liten fika för sen skulle det lekas ute på gården tills det blev mörkt. Vi bakade tårta av sanden att fika på i solnedgången medan Milo sov i vagnen. När det börja mörkna ville Alvin in och äta pannkakor (favoriten) och jag skulle in och pumpa för jag ska på fest i helgen och tänkte ta och lyxa till det med ett glas vin.

Alvin tog precis fram pumpen till mig och peka och sa "tutte här". Han kan han. :-)

 

Kommentarer

Postat av: tessan

Publicerad 2011-11-11 09:09:51

jo hon är duktig som gör naglaran tycker jag i alla fall.. Det är nu första gången för mig at gå till henne och samt göra gelinaglar, men jag är nöjd och jag vet att dom andra som vart där är med nöjde. Jag var hos Ann och gjorde min naglar.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela