Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Nu när det är maj blir det kallare grader ...

Publicerad 2011-05-02 09:22:24 i Allmänt

img_9563 (MMS)

Nu när det är maj blir det kallare grader men solen lyser lika stor och himlen är precis klarblå. Igår var det förste maj och det firades med tivoli i stan. Såklart var vi där och köpte lite lotter (utan vinst) och godisremmar. Idag den ande maj blir det tvättdag hemma hos mormor då våran tvättstuga fortfarande renoveras. Funderar på att gå in en stud till öppnaförskolan eller om man får med sig mormor och hundarna till skogen? Vi får se vad Alvin och jag hittar på när vi hängt upp all tvätt. Hoppas ni haft en trevlig helg och första maj ni med!

Kommentarer

Postat av: i min lilla lilla värld

Publicerad 2011-05-02 15:24:42

Här är det oxå apkallt.. Brrrr

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela