Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Nu drar vi till landet

Publicerad 2011-05-06 09:01:38 i Familjeliv

Igår fixade jag hemma med fönsterputsning, byte av gardiner och sängkläder och på kvällen packade vi även väskorna för att kunna dra ut på landet så fort som möjligt idag. Så nu blir det solglasögon och solkräm på sen drar vi för att bara glassa i solen och mysa på sommarstället hela familjen. Hundarna och Alvin kommer bli så glada. De brukar bara springa skällandes/skrattande ner för backen ner till stugan helt överlyckliga för att bara busa. Det ska verkligen bli skönt att komma dit och njuta av värmen igen efter bakslaget som kom nu i veckan.

Trevlig helg på er!

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2011-05-06 17:53:19

det kommer bli jätte skönt! jo den växer å har sig ;)

låter som ni får en bra helg.

hur går de med magen själv ?

Postat av: Sanna - saos.blogg.se

Publicerad 2011-05-07 00:15:39

svar jamen precis då får dom ju jätteroligt med varandra även om man som förälder får det lite tuffare i början än om man väntar några år emellan. :)



Ha en fin helg du med! Kram

Postat av: i min lilla lilla värld

Publicerad 2011-05-07 10:07:52

Åh, önskar er en supermysig helg!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela