Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Idag har vi firat Alvin hela dagen. Gud så...

Publicerad 2011-05-25 19:04:08 i Allmänt

img_7985 (MMS)

Idag har vi firat Alvin hela dagen. Gud så mycket presenter han fått! Det började direkt på morgonen 7:30, då fick han de första paketen. Sen på fm var vi ute i trädgården och öppnade några till och sen på em till tårtan öppnade han de sista paketen. Tårta har han bara vräkt i sig, det blev jordgubbstårta i år med. Så firad ordentligt har han absolut blivit idag. Nu ska vi fortsätta leka med alla nya leksaker! :)

Kommentarer

Postat av: sanna -saos.blogg.se

Publicerad 2011-05-26 00:07:35

Grattis grattis!



svar mm det lät inte helt fel det heller måste jag ju säga ^^ hihi

Postat av: i min lilla lilla värld

Publicerad 2011-05-26 07:57:07

WOW! Vilken tårta... Ser underbar ut

Postat av: ★ Katta- Mamma till Isabelle, Melvin & gravid ★

Publicerad 2011-05-26 11:44:41

sv: är i v 31 och tycker att sparkarna borde avta lite då det blir mindre plats för bebis i magen, men nej då! det sparkas på för fullt, hela tiden:)

Postat av: Jennie

Publicerad 2011-05-26 21:39:30

Åh grattis till lillkillen som börjar bli stor nu, storebror o allt med. Shit va tiden har gått fort. Ja kommer ihåg när Tobbe sa att ni låg på BB.

Hoppas han blir ordentligt firad i helgen med av släkt osv. Kram från mig o Leon =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela