Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Här har vi 2-åringen på sin Bobby car och ...

Publicerad 2011-05-26 12:40:46 i Allmänt

img_4839 (MMS)

Här har vi 2-åringen på sin Bobby car och sitt nya släp till. Han sitter även i sina nya kläder men tröjan har han lagt av sig i släpet. Han kör runt här på tomten som en galning och blir helt tokig om han fastnar någonstans och han ger sig inte i första taget! I släpet lägger han oftast kottar och pinnar som hundarna jagar och ibland tar då blir Alvin jätte arg och jagar hundarna tills han får tillbaka hans ägodelar. Sedan parkerar han bilen antingen i hans stuga eller i den nya duschen. Kul har han iallafall med sin bil och nya släp. En perfekt present att ha på landet för Alvin!

Kommentarer

Postat av: i min lilla lilla värld

Publicerad 2011-05-26 22:17:16

hihih En liten racerförare =)

Postat av: i min lilla lilla värld

Publicerad 2011-05-27 08:33:52

hihih Ja, Wilda älskar kläder ;-)

Postat av: Tova

Publicerad 2011-05-29 22:35:54

åh vilken liten sötnos :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela