Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Här är trädgårdsarbetet igång för full rul...

Publicerad 2011-05-15 12:49:16 i Allmänt

img_8137 (MMS)

Här är trädgårdsarbetet igång för full rulle. Hela helgen har vi hållt på med att rensat ogräs i våra över tio rabatter, klippt gräs och krattat gräsmattan. Nu är det jätte fint i vår trädgård men det är mycket slit och jobb men det är det värt! Förr hade vi en husvagn i skärgården och det var mycket bekvämare. Det ända man behövde göra var att klippa gräset ibland. Saknar det stället jätte mycket men det är härligt här med. Efter allt jobb idag ska vi bara njuta av det underbara vädret med en glass?! Men det blir iallafall att spendera resten av söndagen i en solstol!

Kommentarer

Postat av: Jejje

Publicerad 2011-05-15 22:40:02

Gu va härligt nu verkar ha det =)

Vi kan inte ses på tisdag tyvärr för jag har körlektion så jobbar jag. För det va väl tisdag ni kunde?



Kramisar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela