Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Förberedelser inför Alvins 2årsdag. Igår h...

Publicerad 2011-05-24 12:21:40 i Allmänt

img_0535 (MMS)

Förberedelser inför Alvins 2årsdag. Igår handlade jag fina muffinsformar med härliga färger på inför Alvins party. De hade även samma i tallrikar och servetter på Lager house. I dom blir det goda blåbärsmuffins. Rabarberpajer står också på schemat att göra precis som att slå in alla paket och sätta upp en söt bild på dörren av Alvin. Det ska verkligen bli jätte kul att ge Alvin alla hans presenter som jag började inhandla i Ullared. Hoppas bara han blir glad och gillar dom alla. Eftersom vi var på stan igår så blev det ju lite fler paket inhandlade till lilleman, kan ju inte låta bli. Imorgon är det alltså bara familjen som kommer fira Alvin med tårta för hans kalas är på lördag och då hoppas vi på fint väder så vi kan sitta ute allihopa. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela