Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

En dag i Marby. Ännu en dag vaknar man upp...

Publicerad 2011-05-09 12:21:34 i Allmänt

img_0779 (MMS)

En dag i Marby. Ännu en dag vaknar man upp på landet av sol och fågelkvitter för att ge sig av på äventyr. Idag begav vi oss till Marby för lite solhäng men först packade vi picknickorgen förstås.  I Marby kastade vi sten i vattnet tills Alvin gick i. Men innan det hann vi med att gunga, kasta pinne till hundarna och fika. Alvin nöjde sig inte riktigt med att titta på vattnet utan han skulle ju såklart i med. Förgrymmade unge! Så det blev hem och byta om och börja med lunchen som består av sill och potatis. Härliga, härliga sommar! Hoppas ni andra har en lika fin sommardag som oss.

Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2011-05-09 14:05:09

Ohh, det lät inte helt fel! Själv får man sitta inne och arbeta tills halv fem, men sen så blir det att njuta av det underbara vädret :D

Postat av: Nathalie

Publicerad 2011-05-09 23:28:20

Det låter alldelles underbart! Ni kan ju tänka på en annan som står på jobbet och svettas om dagarna. Men man får väll hoppas att det härliga vädret hållerr i sig ett tag till så man hinner njuta ordentligt :) Kramis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela